PL EN




REKLAMACJA

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Konsumentowi przysługuje rękojmia w postaci usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy.
Reklamacja przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.

Reklamacje należy składać na adres Mana Mana Marcelina Rozmus-Prinz ul. 3 Maja 20, 81-363 Gdynia lub adres e-mail: czesc@manashop.pl lub telefonicznie pod numer telefonu (+48) 698 615 162. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar może być dostarczony wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) i zgłoszeniem reklamacyjnym (formularz reklamacji).  Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta. W zależności od sposobu złożenia reklamacji przez Klienta, o rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną lub telefonicznie na podany przez Klienta numer kontaktowy. Klient będący Konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy reklamacji, może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.



Koszyk

Suma: 0.00 PLN