Cuda, cudeńka! Nasze zdolne krawcowe na bieżąco tworzą Manowe dzieła sztuki do codziennego użytku. Z rumieńcami na policzkach odkrywamy dla Ciebie świat nowości - tego, co zrodziło się w naszych głowach i powstało w gdyńskiej pracowni marzeń. Aby sprawdzić szczegóły wybranego produktu, najedź na niego kursorem. Udanych łowów! :-)
Tu znajdziesz wszelkie najnowsze cudeńka. Produkty z nowych kampanii oraz świeżuteńkie modele, prosto spod igły naszych zdolnych krawcowych.
BOOM! Stało się! Wielki powrót plecaków oznacza, że jesteście aktywni, zabiegani, lubiący wygodny styl, potrzebujecie produktów poręcznych i funkcjonalnych. To wszystko znajdziecie dokładnie tu. Zgrupowaliśmy dla Ciebie modele, które wygodnie wrzucisz na plecy, uwolnisz obie ręce i wrócisz do robienia tego, co dla Ciebie naprawdę ważne: spacer z dziećmi, przejażdżka rowerem czy na rolkach lub skok na lunch podczas ciężkiego dnia pracy. Nasze plecaki dodadzą lekkości każdemu wyjściu, przekonaj się już dziś i zamów, choćby z ciekawości ;)
Nerka, torba, portfel, etui na laptopa… Opcji mnóstwo, a decyzji brak? Spokojnie, karta podarunkowa od Many jest zawsze strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej, obdarowana osoba dopasuje sobie model idealny dla siebie, skorzysta z Kreatora, a nawet zapoluje na specjalne okazje i zrobi zakupy w dogodnym dla siebie czasie. Karta jest cudownie zaprojektowana i sama w sobie staje się eleganckim, gotowym pomysłem na prezent. Dostępna jest w kilku wariantach: 100 zł, 150 zł, 200 zł, 250 zł, 300 zł lub 350 zł.
Mana Mana to ciągle coś nowego. Marka torebek, która zmienia się jak kalejdoskop. W Kategorii OUTLET MANA MANA znajdziesz wszystkie produkty, które pakują swoje MANAtki by zrobić miejsce jeszcze piękniejszym nowościom.
Wybierz odpowiadający Ci model torebki i konfiguruj go według własnego uznania. Od teraz możesz zmienić w nim co tylko zechcesz!
Mam już konto, chciałabym się zalogować.
ZalogujNie mam jeszcze konta, chciałabym się zarejestrować.
Rejestracjaby Marcelina Rozmus-Prinz
Tropicielki naszych nowości Mana Mana będą zachwycone. Torebki, plecaki i nerki, które proponujemy na koniec lata i zbliżającą się jesień, są przede wszystkim różnorodne. Bo taka właśnie jest kobieta, która decyduje się na wybór produktów Many: niejednoznaczna, lubiąca zmiany, ale także odważna i świadoma siebie. To kobieta, która nie obawia się wyróżniać, ale czasem ma także ochotę, by pokazać swoją spokojną - co nie znaczy nudną - twarz.
- Projektując często myślę o rolach, które obecnie mają do odegrania kobiety. Realizujemy się na polu zawodowym i osobistym, każdego dnia łącząc kilka życiowych ról. Torebka nie może więc być przeszkodą, czymś, co zawadza czy ogranicza naszą aktywność. Wręcz przeciwnie, ma zdobić i wyrażać osobowość, ale musi także spełniać rolę czysto praktyczną - mówi Marcelina Rozmus-Prinz, twórczyni i właścicielka Mana Mana.
Zdjęcia do najnowszej kampanii powstały w Gdyni, mieście, z którym marka związana jest od początku swojego istnienia. - Klimat towarzyszący Gdyni, panująca tu otwartość i wsparcie dla odważnych, innowacyjnych inicjatyw bez wątpienia ułatwiają nam funkcjonowanie i powodują, że cieszymy się, że Mana Mana kojarzona jest z Gdynią - mówi Marcelina Rozmus-Prinz. - Stąd obecność miasta na zdjęciach z najnowszej kampanii. Uważni obserwatorzy odnajdą na nich między innymi Gdyńską Szkołę Filmową czy Muszlę Koncertową przy Teatrze Muzycznym.
Jedna z torebek widocznych w kampanii (czarna, z niebieskimi uchwytami i niebieską kieszenią) to „Torba Dobra na Bank”. Całkowity dochód z jej sprzedaży zasili konto Banku Żywności w Trójmieście, organizacji pozarządowej, która ratuje żywność przed zmarnowaniem i pomaga potrzebującym.
Twój koszyk jest pusty.
Dokonaj swoich pierwszych zakupów