Pytania i odpowiedzi ✓
Witamy w naszym sklepie internetowym! Zgromadziliśmy dla Ciebie najczęściej zadawane pytania, aby ułatwić Ci zakupy i rozwiać wszelkie wątpliwości. Poniżej znajdziesz kluczowe informacje, które pomogą Ci w podjęciu świadomej decyzji.
Jeśli masz pytania, nie wahaj się skontaktować z naszym przyjaznym zespołem obsługi klienta, który jest gotowy do pomocy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00 pod numerem telefonu 698 615 662 lub 783 469 702.
Zachęcamy wszystkich naszych klientów do utworzenia konta klienta. Proces rejestracji jest prosty i zajmie zaledwie chwilę. Dzięki temu możesz gromadzić historię swoich zamówień, zalogować się w dowolnym momencie, aby sprawdzić status zamówienia i poznać dokładną datę planowanej dostawy!
Oto najczęściej zadawane pytania:
-
Tak, pracownia wraz z punktem stacjonarnym mieści się w Gdyni.
Dokładny adres naszej siedziby to:Mana Mana
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny w Gdyni
Al. Zwycięstwa 96/98
Budynek I D, lokal 43
81-451 Gdynia
tel. 698 615 162Pracownia znajduje się na parterze budynku z kolorowymi okiennicami, widocznymi z Al. Zwycięstwa.
Na jednym końcu budynku znajduje się BIBLIOTEKA a na drugim końcu nasza pracownia Mana Mana.Godziny otwarcia - od poniedziałku do piątku w godzinach 7
-15. -
Standardowo potrzebujemy od 10 do12 dni roboczych. W sezonie świątecznym lub podczas akcji promocyjnych czas realizacji może się wydłużyć do 15 dni roboczych. Najlepszym sposobem na otrzymanie informacji o terminie dostawy jest założenie konta w naszym sklepie, zamiast zamawianie jako gość. Dzięki temu, po zalogowaniu zobaczysz pełne informacje o zamówieniu oraz jego terminie wysyłki.
-
Tak, jest możliwość złożenia zamówienia za pomocą indywidualnej konsultacji w formie mailowej i telefonicznej lub stacjonarnie. Aby to zrobić, należy przesłać do nas wiadomość na czesc@manashop.pl. Mana Mana zastrzega sobie prawo do indywidualnej wyceny tego projektu zgodnie z ilością czasu poświęconego na konsultację oraz wszystkie ewentualne opcje dodatkowe wybrane w projekcie. Zamówienia spoza kreatora wyceniamy na +20% od ceny bazowej widniejącej na stronie sklepu.
-
Tak, w ciągu 2 dni roboczych można zmienić szczegóły swojego zamówienia. Po tym terminie nożyce idą w ruch! Brak możliwości zmian dla zamówień EKSPRES!
-
- paczkomat 12 zł
- kurier 14 zł
- przesyłka zagraniczna od 80 -150 zł
- odbiór w Pracowni Mana Mana jest bezpłatny -
Tak! Możemy nadać paczkę do dowolnego kraju za pośrednictwem Kuriera DHL. Szczegóły form dostawy znajdziesz w zakładce "Formy dostawy" znajdującej się w stopce strony.
-
Torebki bez elementów ze skóry naturalnej - pranie w pralce na 30 stopni bez wirowania.
Do tej grupy zaliczamy wszystkie nasze modele z materiałów takich jak tkaniny, eko-skóry, eko-zamsze, velvety, aksamity. Są to materiały całkowicie odporne na wielokrotne pranie w pralce. Z naszego doświadczenia wynika, że nawet ogromna torba z eko-skóry wygląda jak nowa po randce z pralką. Musi to być program o maksymalnej temperaturze 30 stopni i najlepiej oszczędzić torebce wirowania, dobrze jest wywiesić do swobodnego wyschnięcia i broń Cię moja droga przed użyciem suszarki bębnowej - to pozbawi naszą Manę jednego z jej kilku żyć.
Torebki z elementami ze skóry naturalnej - pranie ręczne bez kontaktu z wodą elementów skórzanych.
Te torebki muszą być traktowane delikatniej niż pozostałe nasze produkty. Tutaj nie wchodzi w grę pranie maszynowe ani wszelkie długotrwałe namaczanie. Przychodzimy wówczas z radą aby torebkę zanurzyć w misce z delikatnym płynem miejscowo, ale tak aby skóra nie miała kontaktu z wodą. Można skorzystać z chusteczek nawilżających dla dzieci, które są bardzo delikatne, a ponieważ nie zawierają alkoholu i innych szkodliwych składników, są bezpieczne dla materiału i nie grożą jego odbarwieniem ani uszkodzeniem faktury.
-
Tak i wynosi ona 2 lata od momentu otrzymania zamówienia.
-
Różnica w wymiarach jest dość znacząca:
Worek XL ma aż 8 cm więcej w górnej krawędzi i tyle samo więcej w wysokości. Jeśli chodzi o pojemność to w
Worku XL na pewno zmieścimy:
- 15-calowego laptopa i wiele dokumentów.
Worek L natomiast pozwoli nosić laptopa o wymiarze zbliżonym do 13 cali i formaty A4.Częściej wybierany rozmiar to "L". Większy zostawiamy dla prawdziwych miłośniczek OVERSIZE'owej mody lub na weekendowe wycieczki, siłownię lub na basen.
-
Niestety nie dajemy takiej możliwości jak edycja wymiarów pod indywidualną prośbę, ponieważ wszelkie zmiany konstrukcyjne wymagają ogromnego nakładu czasu a za tym cena staje się zaporowa przy jednostkowym produkcie.
Indywidualne opracowanie kroju możliwe jest natomiast przy zamówieniach hurtowych dla firm.
-
Dla naszych klientów przygotowaliśmy dwie palety materiałów:
- podszewki jednolite - jest to materiał bez wzorów, o gramaturze ~180 g/m'2, o lejącej lekkiej strukturze. Poliestrowa podszewka bardzo dobrze sprawdza się we wnętrzach torebek, nigdy się nie gniecie, jest łatwa w pielęgnacji i szybko schnie po wypraniu.
- podszewki wzorzyste - jest to materiał bawełniany o gramaturze ~130 g/m'2, w strukturze i dotyku przypomina tkaninę koszulową, zapewnia piękne wykończenie torebki, dobrze znosi pielęgnację, jednak o wiele bardziej się gniecie i dłużej schnie po praniu. -
Zachęcamy do skorzystania z usługi renowacji. W cenę renowacji jest wliczony: czas wykrojenia nowych elementów, czas uszycia nowych, czas usuwania starych i mocowania nowych elementów, a także materiał i okucia. Jest to bardzo czasochłonne ale torebka po odnowieniu wygląda jak całkiem nowa. Termin wykonania to minimum 7 dni roboczych.
Cena przy eko-skórze:
1. wymiana uchwytów 90 zł
2. wymiana paska 50 zł
3. wymiana kompletu ( uchwyty, pasek, mocowanie do paska) 150 zł
Aby skorzystać z usługi renowacji należy:
1. Spakować torebkę w bezpieczne opakowanie (może to być pudełko z odzysku lub kurierski foliopak.
2. Załączyć pisemną informację z oczekiwanymi naprawami i swoimi danymi: adresem mailowym oraz na jaki adres mamy odesłać naprawioną torebkę, numerem telefonu do kontaktu kuriera.
3. Nadać do nas na adres pracowni:Mana Mana
Al. Zwycięstwa 96/98
Budynek I D, lokal 43
81-451 Gdynia
tel. 698 615 162Gdy torebka będzie naprawiona to na adres mailowy prześlemy dane do płatności za usługę z wliczonym kosztem przesyłki zwrotnej.
Następnie nadajemy torebkę do Pani i tyle ją widziało 😛 -
Tak, ale podejmujemy się tego zadania wyłącznie na modelach naszej marki. W zależności od potrzeb, możemy zaproponować indywidualną wycenę renowacji torebki. W skład takiej usługi może wchodzić np. wymiana uchwytów i paska na nowe (cennik w odpowiedzi na pytanie zadane powyżej), w nowym kolorze, bądź z innej tkaniny, wymiana suwaków, wszycie dodatkowych opcji, dodanie haftu. Torebka powinna zostać do nas dostarczona po uprzednim wypraniu/oczyszczeniu.
-
Prać w pralce można tylko torebki Mana Mana, które nie zawierają elementów ze skóry naturalnej.
-
Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zwrotom nie podlegają zamówienia z KREATORA oraz torebki, które zostały personalizowane haftem. Torebkę wraz z formularzem zwrotu należy wysłać pod adres:
Mana Mana
Al. Zwycięstwa 96/98
Budynek I D, lokal 43
81-451 Gdynia
tel. 698 615 162, 783 469 702W ciągu 7-14 dni dokonamy zwrotu kosztów zakupu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi konsument.
-
Personalizacja w Mana Mana jest wykonywana na dwa sposoby:
Możesz torebkę "podpisać" swoim dowolnym tekstem lub obrazkiem, który wykonujemy za pomocą hafciarki komputerowej. Taki haft znajdziesz na wewnętrznej kieszonce torebki. Klientki zazwyczaj personalizują torebkę swoim imieniem, inicjałami, numerem telefonu czy krótką sentencją. Zdarzają się również dedykacje lub życzenia urodzinowe.
-
PayPo, PayU, PayPal ( mail do paypala celofon@o2.pl), BLIK, Przelew tradycyjny. Szczegóły związane z metodami płatności znajdziesz w zakładce "Formy płatności" w stopce strony.
-
Jeśli produkt nie był używany ani personalizowany to w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania produktu, można dokonać zwrotu a następnie złożyć zamówienie na kolejny produkt. Nie dotyczy kreatora. Zamówienie personalizowane nie podlega zwrotowi.
-
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić drogą elektroniczną np na adres mailowy czesc@manashop.pl lub telefonicznie pod numerem 698 615 162. Następnie prosimy o uzupełnienie formularza reklamacyjnego (plik do pobrania znajduje się w naszym regulaminie sklepu) oraz przesłanie do nas formularza wraz z produktem i opisem jego wady. Prosimy także określić jakie są Państwa oczekiwania względem reklamacji.
-
Od momentu zakupu do wysyłki potrzebujemy około 12 dni roboczych na zrealizowanie zamówienia. Od momentu nadania paczki, czas dostarczenia wynosi 1-2 dni robocze (kurierem lub do paczkomatu).
-
W zależności od wybranej formy przesyłki, klient otrzymuje automatyczne powiadomienie mailowe od firmy przewozowej InPost o tym, że paczka znajduje się w doręczeniu. Powiadomienie to zawiera numer przesyłki. Na stronie internetowej firmy kurierskiej InPost znajduje się okienko do wpisania numeru paczki i śledzenia jej losów w czasie rzeczywistym" https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
-
Ustawowo jest to 14 dni jednak zawsze staramy się dokonać zwrotu w ciągu 2 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
-
Zwrot pieniędzy następuje na konto podane w formularzu zwrotu. W przypadku płatności elektronicznych zwrot nastąpi na ten sam numer rachunku bankowego/karty z którego dokonana była transakcja pierwotna.
-
Formularz zwrotu oraz formularz reklamacji można pobrać z naszej strony, znajduje się on w wyróżnionym na niebiesko miejscu w treści Regulaminu sklepu.
-
W przypadku gdy zdarzy się taka pomyłka, niezwłocznie wzywamy kuriera po odbiór zamówienia i w ciągu 1 lub 2 dni roboczych wysyłamy poprawne zamówienie. Prosimy o telefoniczne zgłoszenie sprawy pod numer 698 615 162 lub 783 469 702.
-
Produkt możesz odpakować i sprawdzić jego zgodność ze złożonym zamówieniem następnie ocenić czy spełnia Twoje oczekiwania. Nie możesz zacząć używać produktu.
-
Przed otrzymaniem towaru masz prawo do odstąpienia od umowy. W przypadku złożenia błędnego lub np. zdublowanego zamówienia możesz je anulować bezpośrednio w sklepie internetowym, lub poprzez kontakt z obsługą: czesc@manashop.pl, 698 615 162 lub 783 469 702.
-
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient. Forma przesyłki jest dowolna. Produkt natomiast powinien być zwrócony czysty, nieużywany, zapakowany w sposób w który nie ucierpi torebka.
-
Wszystkie zamówienia staramy się realizować w kolejności w jakiej wpłynęła płatność. Istnieje możliwość wykupienia dodatkowej usługi EKSPRES, która przyspiesza realizację zamówienia do 5 dni roboczych.
Wynika to z faktu, że aby przeskoczyć kolejkę oczekujących na realizację zamówień musimy zostać dłużej w pracowni ;) -
Istnieje możliwość wykupienia opcji EKSPRES, która przyspiesza realizację zamówienia do 5 dni roboczych. Jej koszt wynosi +30% doliczane do ceny końcowej zamówienia. Proces skraca się o połowę.
-
Tak, wystarczy pozostawić przy jednym z zamówień notatkę z prośbą o połączenie zamówień (jeśli są składane osobno, np projektujesz torebkę w kreatorze + kupujesz dodatkowo torebkę z gotowej oferty.
Jeżeli gabaryt paczki będzie wymagał dopłaty to poinformujemy telefonicznie o konieczności dopłaty do przesyłki. -
Tak, podczas składania zamówienia zaznacz opcję "Potrzebuję fakturę" - i podaj nam wszystkie potrzebne dane. Faktura zostanie wysłana do Ciebie na podany w zamówieniu adres mailowy.
-
Tak, zamówienie można złożyć telefonicznie. Po zakończeniu rozmowy sporządzamy zamówienie pisemne, które należy potwierdzić drogą mailową. W wyjątkowych przypadkach, gdy np klient nie ma dostępu do skrzynki e-mailowej przyjmujemy potwierdzenia w formie SMS-a.
-
Każda Karta Podarunkowa posiada KOD. Należy go podać przy składaniu zamówienia w polu KOD RABATOWY/PREZENTOWY.
-
W momencie gdy KOD RABATOWY lub KOD PODARUNKOWY nie zadziała automatycznie, prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub na kanałach facebook lub instagram. Przesłanie do nas zdęcia KODU ułatwi i przyspieszy proces weryfikacji.
-
Tak, w naszym portfolio posiadamy bogate doświadczenie w zakresie produkcji na zamówienie dla firm.
Mana Mana - Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych a jeżeli takie były, to o tym nie wiedzieliśmy i je zrobiliśmy Zamówienia B2B to coś, co bardzo lubimy! Zrealizowaliśmy już wiele takich zamówień, między innymi dla marek: Revolution Makeup, Samsung, NESTEA , Miasto Gdynia, Wyspa Dzieci i wiele, wiele innych.
Jakie ilości może mieć takie zamówienie hurtowe❓ - jak na niewielką manufakturę przystało, najczęściej realizujemy zamówienia na produkty w ilościach od kilkudziesięciu do kilkuset sztuk. O tysiące nas nie proście 🤪
Ile trwa realizacja zamówienia hurtowego❓
- w zależności od jego wielkości, ale zazwyczaj jesteśmy w stanie ogarnąć temat już w 2 tygodnie❗️
Jakie są koszty dostawy dużego zamówienia❓
- ogromniasta, 20-kilogramowa paczka to u nas jedynie 15 zł, ale przy większych zamówieniach koszty przesyłki bierzemy na siebie, a co!
Czy wysyłacie za granicę❓
- zarówno zamówienia indywidualne jak i hurtowe wysyłamy w każde dowolne miejsce na świecie 🌎
Czy jest jakaś gwarancja na hurtowe produkty Mana Mana❓
- wszystko co wychodzi spod naszych igieł ma 2-letnią gwarancję.
Czy mogę złożyć hurtowe zamówienie personalizowane, nawet jeżeli nie ma jakiegoś modelu w kreatorze❓
- jesteśmy nie tylko bardzo kreatywni 🧙♂️ ale również otwarci na wszelkie modyfikacje naszych modeli. Wystarczy napisać czego potrzebujesz a my poruszymy 🌤i 🌎aby temu sprostać💪 -
Najczęściej robimy hafty, ale ta metoda sprawdza się przy małej ilości i większym budżecie, bo jest bardzo czasochłonna.
Często robimy grawerowane laserowo na kolorowych skórkach naszywki albo grawerujemy metalowe zamki - ten bajer kochamy najbardziej 💗
Jeśli szukasz firmy, która wykona firmowe produkty, gadżety na festiwal lub jakikolwiek inny event albo nietuzinkowe prezenty dla Twoich kluczowych klientów, to śmiało odezwij się do nas na czesc@manashop.pl 🤗
#współpraca #b2b #branding #produktybrandowane #zaprojektujsam #gadżetfirmowy #marketingnapoziomie #marketingpremium #produktpersonalizowany #współpracab2b #szyjemydlafirm -
Przy każdym produkcie w naszym sklepie znajdziesz szczegółowy opis rozmiarów torebek.
Różnice między rozmiarami torebek szczegółowo opisujemy w zapisanych relacjach na Instagramie w kółeczku "Wymiary". -
Oczywiście, paragony zostają wygenerowane elektronicznie i przesyłane droga mailową na adres podany w zamówieniu.
-
W Mana Mana wszystko jest możliwe! Wystarczy do nas napisać a spełnimy wszystkie życzenia w miarę naszych możliwości :) Jeżeli chcesz kupić dodatkowy pasek do torebki - wystarczy podać kolor i materiał a my dodamy taką notatkę do zamówienia. Jeżeli chcesz kupić sam pasek bez torebki - zapraszamy do zakładki "paski".
-
Nasze dane do przelewu:
MANA MANA Marcelina Rozmus-Prinz
Nr konta (Millennium Bank):
39 1160 2202 0000 0003 9201 1149
Tytułem przelewu może być numer zamówienia lub adres mailowy z którego było złożone zamówienie. -
Tak, Karta Podarunkowa jest środkiem płatniczym, wykorzystywanym do opłacenia zamówienia. Kod rabatowy obniża wartość produktów według ustanowionych zasad danej promocji bądź programu zniżkowego. W związku z tym, wykorzystanie Kodu Rabatowego nie koliduje w żaden sposób z płatnością Kartą Podarunkową.
-
Podczas składania zamówienia w formularzu należy podać KOD RABATOWY lub KOD PREZENTOWY, który automatycznie zostanie odliczony od kwoty zakupu.
-
Karta Podarunkowa do Mana Mana dostępna jest w formie elektronicznej lub papierowej.
Od Ciebie zależy jaką formę wybierzesz.
Papierowa Karta Podarunkowa to Kartonowy Karnecik zapakowany w piękną błyszczącą kopertę, na którym możesz ręcznie nanieść treści. Koperta wysyłana jest na podany w zamówieniu adres. Pamiętaj, że możemy za Ciebie nanieść treść na Karnecik i nadać pod wskazany adres. W ten sposób zrobisz komuś bliskiemu fantastyczną niespodziankę!
Elektroniczna Karta Podarunkowa to Voucher do Mana Mana w formie pliku - wrzuć do koszyka dowolny nominał Karty Podarunkowej. Po opłaceniu produktu otrzymasz mailem PLIK do wydruku. Możesz go przesłać bliskiej osobie lub wydrukować samodzielnie. -
W pierwszej kolejności sprawdź SPAM w skrzynce mailowej.
Sprawdź również czy Twój adres mailowy, podany podczas zakładania konta lub podczas składania zamówienia jest poprawnie wpisany. Jeżeli Twój mail jest prawidłowy i wiadomości nie znajdują się w folderze SPAM, napisz do nas na adres czesc@manashop.pl opisując problem oraz podając dane na jakie było składane zamówienie.
Czasami przeglądarka wymusza logowanie za pomocą portali społecznościowych co sprawia, że konto w sklepie internetowym zostało utworzone na starym adresie mailowym, którego już nie używasz. Sprawdź skrzynkę mailową, którą logujesz się do facebooka ;) -
Użyj lupki lub zadzwoń do naszych konsultantek pod numer 698 615 162.
-
Darmowa przesyłka przysługuje od kwoty 380 zł.
-
W momencie przyjęcia zwrotu otrzymasz powiadomienie mailowe na adres podany w zamówieniu.
-
Podanie przyczyny nie jest konieczne. Liczymy jednak na dobrowolne udzielenie informacji abyśmy mogli w przyszłości ulepszyć nasze produkty.