Wybierz odpowiadający Ci model torebki i konfiguruj go według własnego uznania. Od teraz możesz zmienić w nim co tylko zechcesz!
Cuda, cudeńka! Nasze zdolne krawcowe na bieżąco tworzą Manowe dzieła do codziennego użytku. Torebki produkowane na zamówienie i nie tylko. Z rumieńcami na policzkach odkrywamy dla Ciebie świat nowości - tego, co zrodziło się w naszych głowach i powstało w gdyńskiej pracowni torebek marzeń. Udanych łowów! :-)
Zgrupowaliśmy dla Ciebie modele, które wygodnie wrzucisz na plecy, uwolnisz obie ręce i wrócisz do robienia tego, co dla Ciebie naprawdę ważne: spacer z dziećmi, przejażdżka rowerem czy na rolkach. Nasze plecaki dodadzą lekkości każdemu wyjściu, przekonaj się już dziś i zamów, choćby z ciekawości ;)
Nerka, torba, portfel czy etui na laptopa? Opcji mnóstwo, a decyzji brak? Spokojnie, karta podarunkowa od Mana Mana jest zawsze strzałem w dziesiątkę. Dzięki niej, obdarowana osoba dopasuje sobie model idealny dla siebie, skorzysta z Kreatora, a nawet zapoluje na specjalne okazje i zrobi zakupy w dogodnym dla siebie czasie. Karta jest cudownie zaprojektowana i sama w sobie staje się eleganckim, gotowym pomysłem na prezent.
Spieszysz się? Nie czekaj! Skorzystaj z oferty torebek gotowych od ręki. Nadajemy je tego samego dnia, by już jutro mogła zapukać do Twoich drzwi.
Mam już konto, chciałabym się zalogować.
ZalogujNie mam jeszcze konta, chciałabym się zarejestrować.
RejestracjaREKLAMACJA
Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Towarów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Konsumentowi przysługuje rękojmia w postaci usunięcia wady, wymiany rzeczy na wolną od wad, obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy.
Reklamacja przysługuje tylko Konsumentom. Strony, Klient niebędący Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.
Reklamacje należy składać na adres Mana Mana Marcelina Rozmus-Prinz ul. 3 Maja 20, 81-363 Gdynia lub adres e-mail: czesc@manashop.pl lub telefonicznie pod numer telefonu (+48) 698 615 162. Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany Towar może być dostarczony wraz z dowodem zakupu (faktura lub paragon) i zgłoszeniem reklamacyjnym Pobierz formularz reklamacji. Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do żądania Konsumenta. W zależności od sposobu złożenia reklamacji przez Klienta, o rozpatrzeniu reklamacji i jej wyniku Sprzedawca powiadomi Klienta listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną lub telefonicznie na podany przez Klienta numer kontaktowy. Klient będący Konsumentem, który chce uzyskać pomoc przy reklamacji, może zwrócić się do miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów. Procedura reklamacyjna dotyczy odpowiednio usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Twój koszyk jest pusty.
Dokonaj swoich pierwszych zakupów